Методична робота



n
    Методична робота
    Заснована на досягненнях науки та передового педагогічного досвіду система аналітичної, організаційної, діагностичної, пошукової, дослідницької, науково-практичної, інформаційної діяльності з підвищення рівня педагогічних працівників, удосконалення їхньої професійної компетентності та підвищення ефективності навчально-виховного процесу.

Завдання методичної роботи

n- Системне підвищення педагогічної майстерності, методичного і наукового рівня вчителів;
n- Пошук, розробка й апробація нового змісту освіти і виховання дітей, методів і форм його реалізації;
n- Удосконалення навичок самоосвітньої роботи вчителя, надання кваліфікованої допомоги в підвищенні педмайстерності;

n- Засвоєння істотних ознак уроку як цілісної динамічної системи;
n- Засвоєння активних методів навчання;
n- Оволодіння сучасною науковою методологією;
n- Впровадження новітніх технологій;
n- Використання розвиваючого та особистісно зорієнтованого навчання.

Проблемне питання школи
  Поєднання іноваційних та традиційних форм і методів роботи, як один із напрямків підвищення якості навчально-виховного процесу.
   Формування успішної особистості школяра, створення умов для самореалізації учнів у різних видах творчої діяльності.

Структура методичної роботи

Методичний кабінет





 



Функці методичного кабінету

n

- Організація консультацій з питань педагогіки, фахової підготовки, методики викладання;
n- Організація методичних виставок, забезпечення необхідною інформацією;
n- Організація та проведення педагогічних заходів;
n - Моніторинг фахового рівня вчителів та їх атестація.

Аспекти методичної роботи
Як професійного керівника

n- Прогнозувати розвиток школи;
n- Створювати умови для досягнення школою мети;
n- Постійно оновлювати зміст і технології управління.
Як майстра управління людьми

n- Обєднувати людей навколо загальної мети;
n- Розвивати в людях професійні потреби;
n- Мотивувати й стимулювати працю людей;
n- Створювати в колективі атмосферу поваги, довіри, успіху.
Як організатора інноваційного процесу

n- Управляти якістю діяльності школи;
n- Сприяти включенню вчителів у режим педагогічного пошуку;
n- Власним прикладом демонструвати елементи інноваційної діяльності;
n- Моніторити динаміку інноваційних процесів у школі.

Форми та методи проведення роботи методоб"єднання 

n- Круглий стіл
n- Педагогічний ринг
n- Внутрішній діалог
n- Метод “Комплімент”
n- Струмок ідей

Проблемне питання МО вчителів математичних дисциплін
" Оволодіння ефективними педагогічними прийомами та впровадження інноваційних технологій навчання й виховання"



Пробломне питання МО вчителів іноземної мови
" Інтерактивні форми навчання та використання ІКТ, як засіб оптимізації мовленневих компетенцій учнів на уроках іноземної мови"
Проблемне питання МО  вчителів природничих дисциплін
" Вдосконалення форм і методів організації уроків природничих наук при використанні новітніх технологій для розвитку творчої особистості кожного учня"
Проблемне питання МО вчителів гуманітарних дисциплін
" Шляхи та методи вдосконалення сучасного уроку"
Проблемне питання МО вчителів початкових класів
" Формування успішної особистості школяра, створення умов для реалізації учнів у різних видах творчої діяльності"
Проблемне питання МО вчителів оздоровчо- естетичного циклу 
" Організація ефективної системи навчально- виховної та методичної роботи в умовах мінімального забезпечення матеріально - технічної бази уроків".
Проблемне притання МО вчителів класних керівників
" Формування успішності особистості школяра, створення умов для самореалізації учнів у різних видах творчої позакласної діяльності"
 

Інноваційні технології у навчанні

1. Використання
    інформаційних технологій
2. Застосування інтерактивних
    методів навчання


Використання 
    інформаційних технологій на уроках


 

 




nМ

Комментариев нет:

Отправить комментарий

  Наш колектив                                                     Учителем не кожен може бути,                               ...